Sommarlovets första dagar

Om två dagar vid den här tiden är jag i Grekland och jag är sjukt värd det efter den här helvetesterminen. Nya lägenheten kommer vara målad när jag kommer hem igen och jag kommer ha massor av krafter att sätta igång flyttningen på allvar. Idag ska det sista inför resan packas och sedan är jag game för Kristinas födelsedagsfest ikväll. Det var ovanligt lätt att släppa allt vad skola hette ganska så direkt efter tentan i tisdags och det är svårt att beskriva frihetskänslan faktiskt. En lagbok har lyfts från min axlar. Bara den som har kånkat på den dag ut och dag in under ett års tid vet vad jag pratar om.

Kommentarer
Postat av: Therése

Yay, go Bokis! Hoppas ni får det superhärligt i Grekland. Tycker vi får styra upp nåt med tjejerna när du kommit hem.

2010-06-04 @ 16:45:03
URL: http://headingforthesun.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh så underbart att terminen är slut nu min Tokstolla! Ha det ljuvligt i Grekland och njut lite för mig osså. När du kommer hem igen blir det kramkalas!

2010-06-04 @ 20:39:23
URL: http://myheartwillstray.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0