Det här med rubriker

Det är femte gången nu jag börjar om och inte blir det bättre. Jag lyssnar på soundtracket till 500 days of summer och det är bra. I två veckor har jag skjutit upp att gå ut med återvinningen så nu svämmar påsen över under diskbänken och jag blundar lite till. Disken svämmar över igen och jag kan inte ta mig för att gå och handla mat. Dagarna försvinner i en sjukt snabb dimma och mina rädslor lever loppan i mitt huvud lite då och då. Om det skulle vara en sådan dag idag så är den slut nu, för nu alldeles strax bär det av mot Vasastan igen för spansk konversation. Det är roligt, och inte så lite heller. Det är tur att jag har så snälla föräldrar som rycker in och räddar vardagen när dottern själv är fattig som en liten kyrkråtta och alldeles för splittrad för att ta tag i någonting. Sjukt bra med en motvikt till all lagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0