Syttende mai

Jag har ätit tårta och fin smörgås idag hos mormor samt sjungit norska nationalsången för full hals. Nu sitter jag i min röda fåtölj som alla vill ha men som jag aldrig tänker lämna ifrån mig och är allmänt förkyld. Dessutom är jag trött på att bodela samboegendom och egendom mellan makar i fiktiva uppgifter som aldrig tycks ta slut. Jag ligger iallafall inte så mycket efter i boken den här gången, tummen upp för det (därmed inte sagt att jag fattar det jag läser - jag har aldrig känt mig så dum som under året på juristlinjen). Imorgon ska jag vara i skolan omänskligt tidigt och sen jobba. Nu funderar jag på att sova som den tant jag är. Det får nästan bli så faktiskt. Sova är bra.

P.S. En extra tanke till mina kära norrmän därute i världen. Jag saknar dem oerhört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0