Coping

Snart dags för flytt tänker jag. Inte i verkliga livet såklart, utan här i låtsasvärlden. Tänker att det är ett av vårens projekt. Andra projekt är att göra saker. Ta mig ur det passiva liv som jag så bekvämt vant mig vid. Man kanske inte ska motverka sin natur så mycket men någonstans vill jag inte riktigt förlika mig med att det här skulle vara jag. Jag tycker om att göra saker. Att allting snabbt känns som det blir för mycket för mig att tackla är kanske en del av mig, men jag tror bestämt att den biten går att arbeta med lite hela tiden, varje dag.

Nu ska jag äta middag till exempel. Klockan tio. Det fina med att få planera sitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0